Každé zasedání zastupitelstva může být volební – starostou už je zase starostka

Od dnešního zasedání zastupitelstva jsem neočekával žádné zásadní zvraty. Dokonce bych řekl, že to mělo být průměrně nudné jednání. Ale všechno tak probíhalo jen asi 5 minut, kdy si zastupitelé za ČSSD vzali slovo a prohlásili, že vypovídají koaliční smlouvu s ANO a chtějí odvolat současné vedení města (starosta, místostarosta, rada).

Řekl bych, že byli překvapeni úplně všichni (kromě nové koalice pochopitelně). Takže Rychvald má teď nového starostu, místostarostu a radu – i když u postu nejvyššího nejde mluvit o úplné novince, protože tuto funkci bude opět zastávat Kapková (starostka z minulého volebního období).

  • starosta: Kapková (STAN)thumb-vote_box
  • místostarosta: Gulčík (ČSSD)
  • radní: Sitko (TOP09), Machová (STAN), Absolon (ČSSD)

Z hlasování bylo zřejmé, že aktuální koalici tvoří STAN, TOP09, ČSSD a KSČM. Takže vlastně všichni kromě zastupitelů (3) za ANO a Pavlíka (zvoleného za KSČM) – takže 11 z 15.

Bývalý starosta Starostka (a další členové vedení) se ve funkci udrželi jen 126 dní. Hledal jsem k čemu přirovnat tenhle časový úsek – ale našel jsem jen poločas rozpadu Polonia-210 🙂 Možná že i  Starostkova byl vysoce radioaktivní, a tak musel být odstraněn 🙂

ČSSD slíbilo, že zveřejní důvody (po kterých se zástupci ANO na zasedání ptali), pro které vypovědělo koaliční smlouvu. Osobně mě to taky velmi zajímá! Rovněž jsem zvědavý, jak se ANO popasuje s opoziční rolí – jak moc o nich bude slyšet. Zajímavé je i sblížení Kapkové (STAN) a Absolona (ČSSD) – minulé období si nemohli přijít na jméno a najednou jsou spolu v koalici a radě města.

I v dalších ohledech se určitě dočkáme normalizace – návratu ke stavu věcí minulým. Minimálně pokud jde o zpravodaj: komise pro zpravodaj (KIKO), šéfredaktor zpravodaje.

Čekají nás zajímavé časy – musíme se ale zajímat!

134 komentářů u „Každé zasedání zastupitelstva může být volební – starostou už je zase starostka

  1. Jan Vavříček 11.3.2015 at 22:12

    To je ale rychlost – už je o tom článek v Deníku – Politické zemětřesení v Rychvaldu. Vyměnili vedení města.
    Akorát to vyznívá tak, že tomu všemu šéfuje ČSSD.

  2. Jan Vavříček 12.3.2015 at 15:05

    V Rychvaldském Reji se objevil článek informující o včerejších událostech: Zemětřesení na radnici: starostkou opět Šárka Kapková
    Možná ještě zajímavější je ale průvodní text k odkazu, který má Rychvalský Rej na Facebooku – „… Někteří v sále nechápali, většina si oddechla.“

    Aby bylo jasno – je mi poměrně dost jedno, kdo je ve vedení radnice, pokud je to řádně zvolený zastupitel. Ale začíná mi být velmi zle z toho neustálého vytahování „vůle lidu“, „občané si tedy přejí“, …

    • taťka 64 12.3.2015 at 22:09

      Pravda, někteří v sále nechápali, řekl bych, že většina normálních občanů opravdu zírala čeho je ČSSD schopna v zájmu obsazení korýtek vymyslet. Klobouk dolů před jejich bossem, vynikajícím to stratégem s hroší kůží.A, že přenechali p. Kapkové třešničku na dortu je vůbec nemusí mrzet.Je nad slunce jasné, kdo má nyní otěže města v rukou.To ostatně jistě potvrdí to, kam uklidí p. Kubase poté, co se vzdal postu radního. Hádejte, kam to má náš filuta namířeno. Kde jej ustanoví jednatelem, je zřejmé.Nevím a neshledal jsem však, že by si někdo oddechl. Možná si jen pan redaktor takto naklání přízeň svých nových chlebodárců, když na ty původní rychle zapomněl.Ostatně za všechny nás obyčejné trefně ohodnotil rovné zastupitele ve svém vystoupení pan Janečko.

      • Jan Vavříček 13.3.2015 at 00:25

        Určitě tam jde i o ty Služby – však to Starostka i prozradil, že o to ČSSD hodně jde – a tohle je fakt koryto (ač tenhle výraz nemám rád) – města prostě nemají podnikat a mít firmy!
        Nemyslím, že to bylo naplánováno úplně od začátku. Spíš bych řekl, že Kapková a spol. byly překvapeni, že se podařilo uvařit koalici bez nich. A jelikož v ni ČSSD neměla moc velké slovo, tak bych řekl že se pak přece jenom nějak domluvili – ale jestli přišel Absolon za Kapkovou nebo naopak, to se asi nedozvíme. Každopádně by mě to setkání zajímalo 🙂 (potom jak vypadalo minulé období)
        Akorát Sitko je tam tak nějak do počtu, aby se STAN (4) a ČSSD (4) neporvali, kdo z nich více reprezentuje „vůli lidu“ 🙂

        • občan123 14.3.2015 at 08:44

          Tak v technických to bude vypadat stějně jak obec řídil pan A. Vzpoměňte na vyplacene odstupně pro bývaleho vedouciho. A mi se zdá, že teď ty technické trochu jely, nevim.

          • Jan Vavříček 14.3.2015 at 11:08

            To já nedokážu posoudit. Přiznávám, že přesně nevím o co všechno se Služby starají (mám hrubou představu).
            Mě to hlavně ukazuje, že můj názor, že město nemá podnikat (mít firmy) je správný – i kdyby jste na pozici ředitele/vedoucího měli toho nej-nej-nej managera a nadčlověka, tak je jen otázka času, než na to místo dosadí vedení nějakého kamaráda, pro kterého se hledá uplatnění. Tomu „vábení korýtka“ prostě nejde odolat.

      • rychvald 13.3.2015 at 07:33

        to mi chcete říct, že Kubas jde na služby…. tak z toho bych měl dost strach, pověst a reference, které přišly z Orlové, kam chtěl do voleb jít za ČSSD nejdřív, ale oni ho nechtěli, tak si změnil trvalé bydliště a „vystartoval“ jak raketa za ČSSD v Rychvalě. No a už by mu mělo padnout koryto do klína? No tak na tomto místě bych rád připomenul starý dávný výraz – lidová kontrola, nevím proč, ale tak nějak cítím čertovinu.

        • Franta 16.3.2015 at 14:34

          by me zajimaly ty reference …. ja o nem zatim nic neslysel

  3. Petr 12.3.2015 at 18:59

    Osobně jsem ztratil důvěru v paní Kapkovou, takový krok jsem opravdu nečekal…. Chápu, že ANO v Rychvaldě vyrostlo jak houby po dešti, a proto nemělo tak bohaté zkušenosti s ČSSD=ABSOLONEM. Včerejší puč se tak pro ANO stal velkým překvapením.
    Rychvalďané by měli konečně otevřít oči a podívat se na šaškárny, které se tady dějí a na kterých se z velké části podílí právě místní buňka ČSSD.
    Jak jste řekl na jednání zastupitelstva, je to především na nás voličích, koho si vybereme. A já osobně říkám, skoncujme s tímto trapným folklorem a začněme se dívat kolem sebe, kdo je pro město prospěšný a kdo mu naopak škodí.

    • Petr 18.3.2015 at 14:41

      Pevne souhlasim,at obcane otevrou oci,nevidi,kdo se tady vylozene trepe na funkce,nebal bych se v tomto pripade rict klasicky o KORYTA a zbavit se tech falesnych reci,ze oni jsou tady pro Rychvald!!Maximalne pro sve rodiny a par svych vyvolenych,neda se,uz na to divat a vubec ne to poslouchat,proto jeste jednou apeluji,otevrte oci a zamezte temto lidem si tady delat co chcou.Snad uz neverim ani na bozi mlyny v Rychvalde,tak snad vetrne vlnyny to semelou,az prijde cas.Musime verit.

  4. Jan Vavříček 12.3.2015 at 21:02

    ANO zveřejnilo na svém facebookovém profilu vyjádření k tomu, co se stalo:

    Prohlášení politického hnutí ANO 2011 k rozpadu koalice ve Městě Rychvald

    S ohledem na situaci, která vznikla dne 11. 3. 2015 během zasedání Zastupitelstva města Rychvaldu, kdy byli odvoláni starosta Milan Starostka (ANO 2011), místostarosta Václav Pavlík (koaliční partner za KSČM) a radní Kateřinu Pěgřimkovou za hnutí ANO 2011, vydáváme toto prohlášení:

    ČSSD nečekaně vypověděla koaliční smlouvu bez udání důvodů, přestože během celého trvání koalice jsme plnili dohody, což potvrzují jednání Rady Města Rychvaldu, kdy diskuse probíhaly ve shodě a usnesení byla přijímána prakticky jednohlasně.
    V duchu našeho hesla „Ano, bude líp“ se nám už podařilo ušetřit nemalé finanční prostředky města například při reorganizaci Rychvaldského zpravodaje – jde o částku cca 260.000,-Kč a dále jsme začali přehodnocovat dlouhodobé smlouvy města s cílem dalších úspor.
    K vypovězení smlouvy dle našeho názoru došlo z obavy, že nejsme partner, s nímž je možné manipulovat. K této úvaze nás vede i fakt, že najednou se dokázaly dohodnout dva nesmiřitelné tábory ČSSD a STAN (Starostové a nezávislí)
    Hnutí ANO hodlá v Rychvaldu i nadále plnit své programové prohlášení a dostát závazkům, které dalo svým voličům.

    Předseda místní organizace
    Lukáš Oprchalský
    Milan Starostka-odvolaný starosta

  5. jiří 13.3.2015 at 11:23

    Je zajímavé, že když někdo příjde o zaměstnání, je „náhodou“ zvolen do dobře placené funkce místostarosty. Tím narážím na pány Ing.Sitka a Gulčíka.

    • zabka 13.3.2015 at 12:14

      Viz.minulé vedení…pan exstarosta si může do svého CV připsat další job,který tak trochu nevyšel…má opravdu smůlu na to být ve správný čas na správném místě 🙁

      • taťka 64 14.3.2015 at 06:27

        Pane žabko, ty budeš asi ten správný škodolibý, malý český človíček.Pana Sitka nemohu hodnotit, protože jsem jeho práci nezažil, avšak pan Pavlík, ač
        komunista,si myslím, pracoval dobře, zajímal se o názory lidí,chod úřadu,na jednání a zastupitelstva chodil vždy připraven a v neposlední řadě jej také zajímala historie činnosti svých předchůdců.A proto si myslím, že začal být nepohodlný.Navíc nešel Absolonovcům na ruku tak, jak by si přáli .Nepřišel o žádný job, jeho post mu byl sprostým komplotem ukraden těmi, které jsi předpokládám volil a jejichž praktikám nejspíš fandíš. P.S. -vrátil jsem se do historie těchto stránek a tvé příspěvky mají vesměs stejný ráz,a to, špinit a radovat se z neúspěchu kohokoliv jiného. Jak říká paní biskupka : mějme se všichni rádi, zkus to někdy i ty.

        • Popelnice 14.3.2015 at 17:02

          Moralistické bláboly. Tak to tady ještě scházelo.

        • zabka 15.3.2015 at 21:51

          Taťko 64, o panu Pavlíkovi v mém komentáři nic nezaznělo…:-)

          • taťka 64 16.3.2015 at 07:02

            Sorry,sloučil jsem pojem místostarosta s exstarostou. O něm si však myslím totéž.Penízky má sice každý rád, ale nepřipadá mi, že by byl na tom v minulosti tak špatně a pokřivený ,aby pro ně spáchal cokoliv.
            Spíš se přikláním ke komentáři p. Petra z 12.03.2015.

  6. lid 13.3.2015 at 17:42

    Je zajímavé, že p. A si nechal trvslé bydliště u své matky v Rychvaldě. Udělal to proto, aby sestřelil p. K v příštích volbách. To se mu povedelo prostřenictvím ANO a p. Pavlíka. Je fakt šikovnej. Nesmrdí to trochu pdvodem, má zde pobyt , ale nebydlí tu.
    Po té co zjistí že ANO to myslí vážně sestřelí je za pomoci své úhlavní nepřítelkyně. Je fakt šikovnej. Kde však mají tito dva nějakou čest a charakter? Tato dvě slova překryli slovey prospěch a nemorálnost. Já bych se bál mít takové lidi v zádech. A co na to má říct občan? PROSTĚ TAKOVÉ LIDI NEVOLIT!!!!!!!!!
    Já lid chci nové volbyy.

  7. Patriot 14.3.2015 at 21:32

    Názorná ukázka jak je politika odporná, zlá, krutá, podlá. Rád bych se dověděl co je v pozadí tohoto dění. Pokud se potvrdí to, co jsem slyšel o podezřelých plánovaných zakázkách ze strany p. Starosky a některých představitelů ANO, s požehnáním p. Pavlíka, tak to z mé strany je v pořádku a občané to snad pochopí. Pokud ale současné vedení MÚ nedoloží a neseznámí všechny občany naší obce s důvody pro které se stalo to, co se stalo, bude to mít hrozně těžké. V očích mnoha občanů budou jen kariéristy s ohromnou chutí po moci a pokřiveným charakterem. Nechtěl bych pak být v jejich kůži. Já osobně doufám, že to bude vysvětleno a oprávněné. Jsem zvědavý jak dloho na to vysvětlení budeme čekat, podle mne to mělo přijít už v zápětí po vypovězení koaliční smlouvy s ANO. Ale nechci předjímat, možná k tomu měli své důvody. UVIDÍME ???

    • Franta 14.3.2015 at 22:00

      Kdyby meli nejaky duvod uz by ho rekli. To ze tak dlouho mlci znamena ze zatim zadny nevymysleli

      • Jan Vavříček 14.3.2015 at 22:59

        Nějaký důvod se určitě najde – aby se to napsalo, do „oficiálního“ zdůvodnění – tisíci způsoby se dá napsat, že to udělali (že to museli udělat) aby …
        Já bych řekl, že to bude v příštím zpravodaji, protože reálně ČSSD nemá žádný jiný způsob prezentace (pominu-li letákovou kampaň, které vyjde na pár tisíc).

        • Popelnice 15.3.2015 at 15:31

          Důvod je podle mě jasný. Dohodli se. Stejně jako se předtím dohodl pan Absolon s panem Starostkou, že s pomocí pana Pavlíka obejdou vítěze voleb. Nevidím důvod, proč by byli povinni něco někomu vysvětlovat teď, stejně jako nebyli povinni nic vysvětlovat tehdy. Taková je přece politika. Stejně tak nemusí nikdo vysvětlovat, proč vstupuje právě do strany, do takové politické mrtvoly, která se dokázala historicky dokonale znemožnit.

          • Jan Vavříček 15.3.2015 at 16:49

            🙂 Celkem jste mě pobavil poslední větou – snad se nepletu v tom, že si ji vztahuji k sobě.

            Zase ten vítěz voleb (přání občanů, signál voleb, …) – ano jedna kandidátka získala nejvyšší počet hlasů, ale to nic neznamená. Rozhoduje dohoda mezi zastupiteli.
            Máte pravdu v tom, že nemusejí nic vysvětlovat. Ale změna vedení po pár měsících je něco jiného než ustavující zasedání – a navíc odstavili ANO a to se vzhledem k jeho republikové popularitě taky nedá jen tak přejít. A navíc to na zastupitelstvu slíbili.

            • Franta 15.3.2015 at 18:14

              Ja to beru tak, kdyz se s nekym na necem dohodnu, tak to splnim. Pokud to nesplnim tak mu aspon reknu proc. Toto si myslim, ze je slusnost a kazdy chlap by to mel zvladnout. Ale jak rikate v politice tyto pravidla asi nic neznamenaji.

              • Jan Vavříček 15.3.2015 at 21:01

                To je bohužel smutná realita, že slušnost a „chlapské chování“ je dneska tak vzácné.

                • Popelnice 15.3.2015 at 22:24

                  Pro někoho může být dost chlapské dát druhému před hospodou přes držku nebo předhánět se ve sprše, kdo má většího lulana nebo kdo vyčůrá výše, stejně jako je pro jiného dost chlapské nechat si něco do očí vysvětlit. Mě nepřijde chlapské ani jedno z toho a tady ty apely na chlapskost mi přijdou směšné. Co z toho všeho mají socialisti, a jak si proti dřívějšku polepšili, je přece na první pohled jasné. Tak jaképak zdůvodňování. K čemu? Ať už by se vyjádřili jakkoli, nezůstala by na nich nit suchá. O to by se už babišovci a současná (nezvolená) opozice postarala.

                  • Franta 15.3.2015 at 23:01

                    Myslim, ze se teprve ukaze co z toho ve skutecnosti bude cssd mit. Je tu jeste otazka co z toho bude mit p. Sitko

                    • Popelnice 15.3.2015 at 23:40

                      Tak profit pana Sitka, který přece taky kope za nějaký tým, je snad nad slunce jasnější. Místo v radě se pro stranu, která byla po minulé dohodě v ofsajdu, přece taky počítá.

                    • Jan Vavříček 15.3.2015 at 23:55

                      Já jsem slyšel takovou teorii o tom, že to ČSSD dělá proto, aby byli více ve vedení (po ustavujícím zasedání hráli spíše druhé housle) a byli tedy více vidět – a to proto, že tu máme za chvíli krajské volby. A ČSSD (globálně) se bojí že pro ně dopadnou velkým výpraskem.
                      Vícha – teda vítr fouká od Bohumína.

                    • Franta 16.3.2015 at 08:35

                      mozna strach aby se pan Pavlik nezacal stourat ve starych smliuvach …

                  • Petr 20.3.2015 at 10:01

                    Ty Vase tlachy se nedaji poslouchat,tady by nemela byt velka politika,ale lide,kteri jsou ferovi podstivi a maj selsky rozum,ale ne ta banda co se tady drzi zuby nechty,uz radu let.Je mozne ,ze byvale vedeni by na ne neco vytahlo,tak jim dali okamzite kopacky i to je verze podplaceni,atd.Bridi se mi,ze lidi jsou jeste,tak drzi tuhle spinu,jeste hajit,takoveho bych chtel potkat.Budu verit tomu,ze je tady vic slusnych lidi,nez parchantu a ti se probudi a daji jim to na patricne na JEVO!!

                    • Popelnice 20.3.2015 at 12:32

                      Slušný jsem dost a jen proto, že se vám mé názory nelíbí a nesdílím vaše představy o morálce, nemusíte si na mě otvítat hu.. ústa.

    • ykslachr 14.3.2015 at 22:58

      1. Politika není krutá, zlá, podlá, ale taková jakou jí udělají lidé, kteří jí dělají.
      2.V Rychvaldu se žádné zásadní zakázky neřešili za působení pana Starostky, takže nevím, kdo Vám co napovídal. Věřím, že kecu kolem toho bude ještě dost, ale spíše mě zajímají fakta.

    • Jan Vavříček 14.3.2015 at 23:23

      Ztotožňuji se tím co píšete, ale reálně je to bohužel jinak …
      Proč by měli něco vysvětlovat (myslím hodnověrně, s „důkazy“, …)?
      Do příštím voleb je ještě 3.5 let – už za rok se o tom nebude pořádně ani vědět; zastupitel je neodvolatelný – i kdyby to úplný sociopat; velkou část lidí ty důvody ani nezajímají a reálně ani nepostřehnou, že se něco stalo.
      Tak to bohužel vidím já – kéž bych se pletl.

    • taťka 64 16.3.2015 at 07:26

      Pane Patriot ,nechce se mi věřit,že by ještě někdo spolkl taktiku ,,slyšel jsem,jedna paní povídala,víte o tom,že ? ,, atd.Pomluva je i dnes stále super zbraň,co?Nejde se jí bránit nijak lehce a důkazní břemeno na pomlouvačích neleží,poněvadž jsou vesměs anonymní.Prosím Vás,starosta sám nic nenaplánuje,ani zakázku,ani změny na postech.Na to měl malou oporu v koalici což se ukázalo, kdo má tendence nejen vládnout, ale i ovládat , na posledním zastupitelstvu .Přikláním se k názoru p. Vavříčka, že to měl Abs .naplánováno hned z počátku.Vyškolil ANO, Kapkové ukázal kdo je boss,umně nasadil nešťastníka Gulčíka a má přesně to, co chtěl.Pomstu i moc.Jen ten p.Sitko mi tam nějak nezapadá do té jejich hry.Nepřipadá mi, že by byl z toho vývoje a spojení K+A až tak nadšený.Asi má nějaký žaludek charakter.

    • Petr 18.3.2015 at 16:27

      Dobre slova jen tak dale je treba kut zelezo dokud je zhave na to se nesmi zapomenout a davat jim to tezce na jevo.Je treba rict DOST.

  8. pinek 15.3.2015 at 11:05

    Spíš bych řekl, že se v kuloárech p. Patriot naznačuje, že snad byly za vedení p.Kap
    podezřelé zakázky. Tím by se i vysvětlovalo takový tah z jejích strany. Jsou to ale spekulace.

  9. Rychvalďan 15.3.2015 at 18:39

    Je třeba ptát se proč ? Věřím , že město Rychvald má zpravodaj pro své občany a tam odpoví strana ČSSD, proč změnila svůj názor ? Na zastupitelstvu dne 5.11.2015 osobně pán Bc Absolon navrhoval pan Starostku i pana místostarostu a dne 11.3.2015 již zase navrhuje nové „lidi“ pana Gulčíka ? Co bude asi dělat na dalším zastupitelstvu ?

  10. Rychvalďan 15.3.2015 at 18:42

    Gulčík – místostarosta ? Kdo to je ? Proč právě pan Gulčík , který už neuspěl ve volbách v roce 2010 , ale teď se „vyvezl“ na kandidátce ČSSD v roce 2014 do zastupitelstva má být místostarostou ? Byl bych rád, kdyby se pan nový místostarosta představil v Rychvaldském zpravodaji ? Co všechno již pro občany a město udělal a co konkrétně chce udělat ? Děkuji

  11. Rychvalďan 15.3.2015 at 18:51

    Pane Vavříčku, věřím , že napíše dotaz do Rychvaldského zpravodaje. A budete se ptát . Občany zajímají důvody i co se v jejich městě děje . Jen možná nemají tu „sílu“…. nemají všichni internet …… ale zpravodaj, čte skoro každý a většině to není jedno co se ve vedení města a na radnici „děje“.

    • Franta 15.3.2015 at 20:06

      rad bych sdilel vase nadseni pro RZ ale tak nejak tusim ze opet z nej bude cenzurovany platek pani P.

    • Jan Vavříček 15.3.2015 at 21:13

      Musím vás zklamat – zatím žádný dotaz do zpravodaje neplánuji.
      Ono tam stejně teď bude různých prohlášení až až – pokud se tam všechny dostanou.
      Není dobré se vyčerpat hned na začátku 🙂
      Čekají nás ještě více než 3 roky.

  12. Patriot 15.3.2015 at 20:29

    Delší dobu jsem se rozhodoval, zda tady mám něco napsat, trochu se to ve mně bilo. Teď toho už nelituji a jsem rád, že to tady rozpoutalo menší diskusi. Je vidět, že názorů je celá řada, jsou poznat příznivci té a té druhé strany. Každý zde má svou pravdu. Tu ovšem osvětí pouze vysvětlení proč se stalo, co se stalo. P. Vavříček píše, že to snad nějak vyšumí, jak to je zvykem. Určitě ví o čem je řeč, vždyť tak seděl také. Od toho jsme ale tady my, občané Rychvaldu, my jsme volili politiky, kteří jsou na radnici, a nám by se měli zpovídat ze svých rozhodnutí. To se týká jak ČSSD tak i ANA. My nesmíme zapomenout !!! Občané si rádi poslechnou obě strany. Pokud to nejsou schopni přijmout, mělo by se jim to v dalších volbách vrátit i s úroky. Jakou cestou by to mělo být vysvětleno? Myslím, že pouze internetem určitě né. To nemá každý. Svoláte schůzi pro celé město, to asi také ne. Zpravodaj, to je to pravé. Co tak mimořádné číslo, p. Sitko s tím určitě problémy nebude mít, už to tady jednou bylo, vzpomínáte? Navíc vždyť, tam ANO už letos ušetřilo 260 000,- Kč, to může být na křídovém papíře a celé v barvě. Čím dřív to bude, tím lépe.
    Ještě bych chtěl zareagovat na RYCHVALĎANA, kdo je kdo? Jsem rozený Rychvalďan, a už celkem dlouho, ale p. Kapkovou jsem neznal do doby co se stala starostkou, p. Pavlíka a p. Starostku už vůbec né. Proč bych měl znát p. Gulčíka? Ani jeden z jmenovaných mi nikdy nesdělil co má v plánu, a co pro město udělal. Tak už to prostě chodí, bohužel. UVIDÍME ???

    • Popelnice 15.3.2015 at 22:29

      V dnešní době existovat bez internetu mi přijde stejně možné jako žít bez elektřiny, tekoucí vody, spalovacího motoru nebo televizního signálu. Sice to možné je, ale to nepohodlí.

    • lid 16.3.2015 at 13:48

      To jedno kdo je kdo. Tady je přece Absolonovo. Gulčík a Kapková jsou Hurvínek a Mánička a p. Sitko, že by Žerýk, který dostal kostičku? Přejmenujte to na Absolonov, pak možná odtáhne tam, kde ve skutečnosti bydlí.
      moto: volte koho chcete vyhraju já Rychvalde!

  13. Popelnice 15.3.2015 at 23:52

    Nevím, jestli ještě správně vidím, ale popisek u fotky paní Máchové na stránkách našeho města („http://www.rychvald.cz/mestsky-urad/rada-mesta“) mi nějak nesedí.

  14. Hubáček 16.3.2015 at 01:40

    Podobný podraz už druhé volební období za sebou, to už není náhoda. Navrhuji referendum o zrušení rychvaldského úřadu a připojení k Bohumínu (kam stejně musíme při vyřizování čehokoliv).

  15. lid 16.3.2015 at 11:36

    K panu Hubáčkovi: není to úplně blbé, stejně to řídí Vícha. Jinak Valaši řikajů. Na každů sviňu se někde vaří voda.

  16. Alena Opravilová 16.3.2015 at 18:54

    Nejsem a nikdy jsem nebyla členem žádné strany.Avšak to,co provedl Absolon s Kapkovou,z toho se mi obrací žaludek.Kapková se již podruhé dostala do starostovské funkce srpostým podvodem.Člověk s tak pokřiveným morálním kreditem by neměl vůbec ve veřejné funkci být.O Absolonovi ví většina občanů Rychvaldu své.Tento křivák by už měl zůstat tam někde na novojičínsku a dát Rychvaldu navždy sbohem.Třepe se jak drahý pes,ale své podrazácké umění neustále předvádí.Jen mě udivuje pan Sitko,kterého jsem považovala za slušného člověka.Teď však pochybuji. Doufám,že to „rychvalďáci“jen tak nezapomenou.

    • Popelnice 16.3.2015 at 23:01

      Pokud se vám zvedá žaludek, tak se laskavě jděte vyblinkat na WC. Na ty vaše blitky tady není nikdo zvědavý. Mluvte za sebe a trapné výroky „ví většina občanů Rychvaldu své“ si nechte od cesty. Myslím, že nynější koalice neprovedla nic nedovoleného a dokonce ani nic tak morálně špatného aby si zasloužila ona nebo kdokoli v ní zúčastněný takový nechutný „komentář“.

  17. BL 16.3.2015 at 19:39

    Nový Jičín zdraví město Rychvald
    Děkujeme za pana Absolona , my už máme

    TAJEMNICE MěÚ, Mgr. Jarmila Absolonová
    sídlo: Masarykovo nám. 1, Nový Jičín
    2. patro, dveře č. 207

    kontakt:
    sekretariát vedení města
    e-mail: jabsolonova@novyjicin-town.cz

  18. Absolon 16.3.2015 at 21:34

    Albert Einstein 1879–1955
    94 13.6k
    „Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. u té první si tím však nejsem tak jist“
    Mám ještě děti Jirku a Veroniku a vnučku Nikolku

    • Popelnice 16.3.2015 at 23:04

      Těch věcí by se určitě našlo více. Třeba mocichtivost, hamižnost a nebo pomstychtivost. Že, pane Absolone?

    • taťka 64 18.3.2015 at 11:57

      Ty děti musí jistě, hrdě a s hlavou vztyčenou, s vaší podobiznou na klopě, korzovat městem, jsou-li teda po Vás.Jinak nic proti nim,spíše soustrast.

  19. Petr 16.3.2015 at 23:16

    Já bych použil tento citát: „Pro hlupáka každý hloupý“ (Forrest Gump)

  20. Franta 17.3.2015 at 06:36

    muzeme si tady stezovat a nadavat jeden na druheho ale nejlepsi co momentalne muzeme udelat je jit na pristi zastupitelstvo a ptat se tech dvou … ti co volili pana A proc pred volbama hlasal z s pani K nikdy a naraz jsou nejlepsi pratele. Ti co volili pani K proc pred volbama rikala se vsema jen s panem A ne proc naraz otocili….

    • Jan Vavříček 17.3.2015 at 08:04

      K tomuto názoru se plně připojuji – na tohle je třeba se zeptat.
      Škoda, že další zastupitelstvo je až za 3 měsíce – a mimořádné nepůjde svolat kvůli převaze současné koalice.

    • ovčan 17.3.2015 at 14:07

      Odcitoval bych zde Vladimíra Mečiara: „První stupeň nepřítel, druhý stupeň úhlavní nepřítel, třetí stupeň koaliční partner.“

      • občan123 17.3.2015 at 14:42

        10o bodov a pak, že Vladko bol hlúpy, něbol…

  21. vrabec 17.3.2015 at 16:45

    taky nejsem v zadne strane ale neda mi to,abych nevyjadril svuj nazor,teprv se ucim na internete,poprosil sem vnuka,at me tu prihlasi,ty názory co tu prezentuje Popelnice sou pekne zcestne,ato jak pise o hamiznosti a pomstychtivosti,to pise nejspis i sam o sobe.Synku,v rodine asi nemas dobre priklady.co je pravda,ze pan A a paníK zklamali obcany,jedni jak druzi.Jak si jich muzou vazit jejich deti ci vnuci,jak se muzou sami sobe podivat do oci za ty intriky co pachaji?Obcane Rychvaldu by se meli probudit a nemeli by dat svoji duveru CSSD a STAN,ale volit ostatní strany a meli by se ozvat proti tym nekalostem ktere se tu v Rychvalde dejou.Jak pise tatka64,tez mi to nesedi jak se moh p.Sitko ku nim pridat. Pane Vavricku neznam vas osobne ale podle toho jak to tu pisete se zdate byt dobry clovek nezaujaty.

  22. lid 17.3.2015 at 17:27

    jak je vidět, i starší občané komunikují na internetu, možná že podrazy v Rychvaldské politice rozšíří počítačovou gramotnost. Díky Šárko a Jirko! Jinak popelnice je fakt popelnice- možná už potřebuje na skládku!!!!!!

    • vrabec 17.3.2015 at 17:35

      to me tesi,ze mas lide stejny nazor na to co tu produkuje Popelnice

  23. mária 17.3.2015 at 17:52

    líbí se mi vrabec, taky nejsem v žádné polit.straně ,ale chce se mi založit sdružení
    na…ný Rychvalďák. To co nám předvádí pí. K + pan A.. je nehorázné. Na zastupitelstvu 5.11.2014, hrála na city a srdícko, je to jen faleš a přetvářka a dokázala to spojením se svým úhlavním nepřítelem a totéž platí pro pana A. Pane Absolone vraťte se do Libhoště a zkuste své politické intriky tam . !!!

    • vrabec 17.3.2015 at 18:24

      to prece není mozne aby si robili co chteli!byl jsem rad,ze na konci roku na zastupitelstvu p.A udelal koalicu jakou udelal a clovek se enem otocil a on ju rozbil a zrobil taky podraz na nas obycejne lidi.Podme se vsici zdruzit a chtit nove volby.

      • vrabec 17.3.2015 at 19:15

        chcu jeste doplnit, ze se nechcu schovavat za obycejne lidi ale zaty kteri p.A volili.Uz v minulych volbach sem volil p.A a jak se tenkrat stal ten podraz co mu prichystala pi.K,tak sem byl rad ze p.K v tychto volbach sestrelil a predal posty na urade tem o kterych sem i ja presvedcen ze tam nesli z hamiznosti o jake tu pise Popelnice i kdyz v jinači souvislosti ale ze ti novi chteli kopat a pracovat pro Rychvaldaky.mel sem moznost osobne se setkat s panem starostou a mistostarostou a podle me i nazoru lidi s kterymi sem mluvil,tak to byli spravni chlapi na svych mistech.

  24. ach jo 17.3.2015 at 19:19

    Co to tu furt melete o podrazech? Vsak jste si je zvolili. Volby vyhrali stan a cssd, tak ti ted jsou tam, kde jsou. Vsichni se ohaneli tim, ze vitezove voleb byli vysplouchnuti, ted tam jsou a zase je to spatne. Lidi si je prali, tak je maji. Navic zminovany Absolon je jenom v rade. Podraz byl spis kolchoz mistra Starost(k)y s Pavlikem. Vsak se exstarosty zeptejte na jeho nazory na komunisty a pak s jednim udela tym.

    • vrabec 17.3.2015 at 19:29

      co to tu valis za blbosti,ty budes nejspis ta Popelnice prevlecena za achjo,to ty by ses mel zamyslet nad tym co tu pises, zas se ohanis tym co chteji lidi,nemluv za nas!

    • vrabec 17.3.2015 at 19:50

      to ze nekdo zastupuje komunisty neznamena ze je spatny clovek,je dulezite kdo ma jaky charakter ale ty o charakteru nemas ani tuseni co?a ze chcou delat pro lidi ane sami pro sebe a jak si zacal o komunistech tak se divim pPegrimkovi,ze takovy slusny clovek se s nimi spolcil

  25. Kamil 17.3.2015 at 19:50

    ANO už v podobě vrabcu konecne odtahlo na jih.

    • vrabec 17.3.2015 at 19:54

      to by se ti hodilo,jenze vrabci neodletavaji na jih,my jsme stále tu.Ani v prirodopisu ti to neslo

  26. Kamil 17.3.2015 at 19:54

    U kormidla by meli byt zkuseni lidé a ne komedianti v čele s klaunem Starostkou, ještě dobře, že to Absolon zjistil za včas a udělal jak udělal.

    • taťka 64 18.3.2015 at 11:50

      Kamilku,tady diskutujeme a třeba i nespokojeně nadáváme na situaci, ale neurážíme se a už vůbec ne bez důkazů. Také píši pod pseudonymem, ale neurážím.Přesto nejsem až tak anonymní.Kdo by moc chtěl, tak mou identitu najde na zimáku v Orlové. Až budu chtít urážet,tak se podepíši a nebo ti to řeknu do očí bude-li to opodstatněné.Jsem zvědavý zdali máš koule na to, se p.Starostkovi odtajnit.

      • Popelnice 18.3.2015 at 12:23

        Mozna by bylo dobre pripomenout to i vrabcakovi. Proti nemu je Kamil a vsichni ostatni dohromady hodne slabym cajickem.

  27. vrabec 17.3.2015 at 19:58

    Rikal jsem, ze ty budes ta Popelnice skodoliba,jen hazet kolem sebe spinu a ohanet se hlasem lidu.Patris na skladku jak uz tady napsal lid

  28. Popelnice 17.3.2015 at 20:20

    Tento zpusob diskuse zda se mi ponekud nestastny. No tak si to na te zumpe, kterou jste tady z toho udelali, uzijte. Vcetne toho schizofrenniho tykajiciho dedka, ktery me buhvi proc povazuje za synka.

    • Franta 20.3.2015 at 06:46

      a nebylo by lepší oslovení paní Yogino ?

  29. vrabec 17.3.2015 at 20:35

    Pane Popelnice takove osloveni si prejete?to,ze ji mi vice roku neznamena,ze to nemam v hlave vporadku a srovnane.muzete byt klidny,jiz nebudu na vase prispevky reagovat,bo co me trapilo na srdci to jsem tu napsal.

  30. Popelnice 17.3.2015 at 20:51

    Pokud jste mel na srdci pouze tu hromadu bezobsaznych vulgarit, tak jste si mohl usetrit namahu s osvojovanim internetu a mohl jste si zajit do nektereho z nasich pajzlu. Tam by se jiste naslo dost diskuteru na vasi urovni a kdovi. Treba by vas nakonec i nektery z nich chlapsky vyzval k tanci.

  31. milan starostka 18.3.2015 at 09:27

    Pane Kamile! Někoho pmlouvat a házet špínu je za skrytým jménem velmi jednoduché. Pokud mi toho komedianta chcete říct do očí tady je můj tel 778 140 556, nebo email ,milan2.354@gmail.com a můžem se o tom pobavit. Zkušeností mám dost, je fakt že ta poslední mi ještě chyběla. Na rozdíl od vás se i podepíšu.
    starostka milan

    • taťka 64 18.3.2015 at 15:48

      Pochybuji,že na to, aby se odtajnil a špinil s důkazy v rukou má Kamilek koule !

  32. obec 18.3.2015 at 14:30

    obecní úroveň diskuse kopíruje úroveň celorepublikovou, tedy nic nového, urážky osočování, jedu plné kýble, to nemám rád. A stejně nemám rád křiváky ty zleva i ty zprava, prostě lidsky pokroucené a prodejné chataktery, břidi se mi. Takže pro mě poučení pro příští volby, právě ty prodejné, pokroucené – nevolit. A těm, kteří v žertu nebo vážně uvažují založit nové rychvaldské hnutí, tak do toho. Máte na to dost času do dalších voleb a to myslím vážně a možná je budu volit, protože po této březnové frašce už jsme z možných stran a hnutí škrtnul další.

  33. Popelnice 18.3.2015 at 15:26

    Kdyz se dva perou treti se smeje. Tedy zrejme si mysli, ze se po pristich obecnich volbach smat bude. Jak jinak si vysvetlit absenci moderatorskych zasahu a korekci komentaru ze strany zrizovatele tohoto webu? Kazdy at si voli, jak mu srdce a rozum veli, za sebe muzu rict, ze politicke mrtvoly jako Hnuti socialne slabych, ODS nebo i komunisty, kteri se svym pristupem budou brzy nasledovaz obcanske demokraty na smetiste dejin, uz nikdy volit nebudu. To uz radeji i ty koblihare.

  34. Patriot 18.3.2015 at 19:12

    Zdravím všechny diskutující a přeji pěkný večer. Abych pravdu řekl, jsem z této diskuze dost zklamán, protože se to zvrhlo ke vzájemnému napadání a osočování zde přítomných. Co k tomu dodat? Taková je asi doba a politická úroveň. Vždyť to vidíme na TV každý den. Jsem rozený rychvalďan, a s chodem času se pomalu začínám zajímat i o politické dění v naší obci. Proto jsem se taky zapojil do této diskuze. Čtu tady ohlasy, které nesouhlasí s výsledem sestavy na radnici. S tím, jak k tomu došlo. Mně se to také nelíbí, ale snad dojde k tomu, že to bude vysvětleno. Způsob jak k tomu došlo, “ zdá se mi poněkud nešťastný“ (Rozmarné léto). Že by to bylo po rychvaldsku (Rozmarné předjaří???) Dost plkání o ničem…
    Nicméně když se kouknu na výsledky voleb 2014:
    ČSSD – 7414 hlasů – 22,59% – 4 mandáty
    STAROSTOVÉ A NEZÁVISLÍ – 7152 – 21,79% – 4 mandáty
    ANO 2011 – 6319 – 19,25% – 3 mandáty
    TOP 09 – 4565 – 13,91% – 2 mandáty
    KSČM – 3972 – 12,10% – 2 mandáty

    Jmenovitě:
    Kapková Šárka Bc. 859
    Absolon Jiří Bc. 663
    Sitko Ladislav Ing. 596
    Muchová Jana Mgr. 589
    Máchová Jana Ing. 576
    Gulčík Tomáš 553
    Gulčíková Šárka 552
    Starostka Milan 548
    Šilerová Jana Mgr. 514
    Kubas David 513
    Budník René 489
    Pěgřímková Kat. 486
    Skřížala Jan Mgr. 469
    Pěgřímek Mir. Ing. 335
    Pavlík Václav 334

    A porovnám si to s dosavadním obsazením radnice, dojdu k závěru, že to přece jen není takový podraz na občany Rychvaldu. Ti to přece takhle zvolili!!! Volby byly platné. To, co už následně zvolení politici na radnici vyrobili, to už je jejich výsledek práce, za kterou mají osobní odpovědnost. Tu by také mohli obhájit svým vyjádřením k celé kauze. Co vy nato? Paní Kapková, pane Gulčíku, pane Sitko, pane Absolone??? A co vy, páni Starostko a Pavlíku. A neříkejte, že to tady nečtete? Pokud né, nemáte na radnici co dělat. Víte snad o nějakém jiném fóru, kde bychom si takhle mohli neveřejně popovídat o politickém dění v Rychvaldě???? A pokud tady nechodíte, asi vám je to jedno, hlavně když jsou Vaše funkce dobře zaplaceny.
    Spočítal jsem kolik nás tady diskutuje, je nás cca 22. Obyvatel Rychvaldu je cca 7 000. Myslíte, že někdo z nás má právo hovořit za všechny občany? Nemá, je ale od něj dobré, že se aspoň o něco pokusil nebo vyjádřil svůj názor. Od mého prvního příspěvku je zřejmé, že mne prvotně zajímá důvod, který rozpoutal toto radniční zemětřesení. Událo se to dne 11. 3. 2015. Takže důvody musely být známy již tento den. Dnes je 18. 3. 2015 a vyjádření nikde. Stránky města byly upraveny (viz. nové složení), snad na druhý nebo třetí den po 11.3.. Důvody revoluce, do dnešního dne, nikde. Takže když se chce, tak to jde, ale když se nechce, tak ….. (Pokud jste dočetli, až do teď, děkuji Vám za pozornost). A co na konec? UVIDÍME ???

    • Rychvalďan 18.3.2015 at 20:54

      Dobrý večer , souhlasím s Patriotem. Rozumné a výstižné…….. Pan Absolon i pan Starostka se již zapojili do diskuze , škoda jen , že neodpověděli na konkrétní otázku : “ Proč taková změna 11.3.2015 ?“ Možná i paní starostka a pan místostarosta mohli napsat svůj názor „Proč taková změna 11.3.2015 ?“ Proč to nemohlo být už 5.12.2014 , když volební výsledky byly tak „jednoznačné“. Děkuji.

    • Jan Kutáč 18.3.2015 at 23:49

      Opravdu si nemyslím, že kdo nečte tento web, tak nepatří na radnici. To už by jste taky mohl napsat, že ten kdo tady diskutuje, tak na radnici patří. Každý má ve volbách možnost kandidovat. A že to nejsou až tak jistá a teplá místečka, jak si mnozí myslí, jsme se mohli názorně minulý týden přesvědčit.

  35. Pan Naplava 19.3.2015 at 10:44

    Klimkovice zdravi Rychvald! Uz nekolik dni procitam tyto stranky a se zajmem sleduji vase videa ze zastupitelstva a musim rict, ze je to u vas divocejsi nez v Klimkovicich, ale asi to bude fungovat dost podobne jen s trochu jinymi problemy. To, co ale vymysleli u vas po 3 mesicich fungovani legitimniho zastupitelstva, to uz je docela silne kafe. Navic, jak to ctu, tak starostka moc podpory u lidi asi mit nebude. Tak preji pevne nervy! Co se deje u nas, najdete napr. na http://www.klimky.eu

  36. Popelnice 19.3.2015 at 11:22

    Divoke to sice je, ale nechapu, podle ceho usuzujete, ze soucasne vedeni nema podporu obcanu. Nenechte se zmast nekolika kriklouny, vecnymi nespokojenci a sprostymi hulvaty tady. Soucasne, opet legitimni!, vedeni naseho mesta celkem presne odrazi vysledky komunalnich voleb, nekdo by rekl vuli lidu.

    • Kamil 19.3.2015 at 12:35

      Přesně tak, na radnici jsou lidé ze stran, ktere dostaly nejvíc hlasů – mandátu a na tehle stránkách nejvíce brečí a nadávají lidé z ANa a jejich kamarádickove,kteří si mysleli, že jim na městě pokvete psenka, viz p. Starostka, který chtěl zrušit městskou policii a misto ni dat bez výběrového řízení zakázku známým z firmy PRO BANK Security.

      • taťka 64 19.3.2015 at 18:36

        Kamilku,opět si jen vymýšlíš a špiníš bez důkazů dle stylu JPP(jedna paní povídala).Byl jsi na besedě s občany ohledně MP,vyslovil jsi svůj názor ? Ne ,jinak bychom se tam potkali.Jo a už jsi našel kouličky na to, aby si se odtajnil panu Starostkovi , jak tě vyzval?

        • ykslachr 19.3.2015 at 20:12

          Taťko 64,Kamil nemůže najít kouličky. Je to žena, kamarádka pí. Kapkové.

      • Patriot 19.3.2015 at 18:53

        Souhlas s Kamilem, JPP i mně o té zakázce na hlidání Rychvaldu nějakou bezpečnostní agenturou, místo MP Bohumín. Tomu taky nasvědčovalo chování p. Starostky, kdy špinil MP jde jen mohl. Představa, že bych na ulici potkával hochy z bezp. agentury alá PENNY MARKET, je přímo hrozivá. Tak co taťko 64, zase jsme asi oba s Kamilem slyšeli jen babské klepy? Nějak toho přibývá…. UVIDÍME !!!

        • ykslachr 19.3.2015 at 19:30

          Patriot a Kamil jsou buď příslušníci MP, nebo sympatizanti ČSSD, nebo STAN nikdo jiný nemůže takové hovadiny vypotit!!!

          • Patriot 19.3.2015 at 20:52

            A jaké hovadiny má ykslachr namysli? To fiasko s bezp. agenturou na úřadě, včetně zásahu MP je neodiskutovatelné a ví o tom snad každý na MÚ. To jak se p. Starostka vyjadřoval k MP je rovněž veřejně známé. Snad i najdu jeho vyjádření a vložít to tady. Každý jsme tak trochu příznivcem nějaké politické strany, jinak by jsme k volbám ani nemuseli chodit. Vy asi budete příznivcem zdejší buňky ANO. Možná Vás překvapí, že jsem ANO také volil. Ale dalšími událostmi a chování tohoto hnutí v Rychvaldě, mne přesvědčilo o tom, čeho se obával i sám p. Babiš, a to že se s eufórií s růstem preferencí tohoto hnutí budou chtít svézt i lidé, které bude pouze zajímat jejich vlastní zviditelnění a prospěch. Bohužel, nic jiného zde ANO nepředvedlo. Bohužel to nepředvedla ani ČSSD a nikdo z dalších pol. stran v této obci. Snad se to změní. UVIDÍME ???

            • volič 19.3.2015 at 21:00

              Pane Patriote, asi jste nesledoval předchozí diskuse …. Pan ykslachr je pan Oprchalský, přímo osobně šéf zdejšího ANO….

              • Patriot 19.3.2015 at 21:07

                To mi opravdu uteklo, ale pak se plně potvrzují má slova o tom, čeho se p. Babiš obával.

            • ykslachr 19.3.2015 at 22:02

              1. Já zde nepíšu anonymně, protože už většina zde přispívajících ví, kdo je ykslachr.
              2.jaké hovadiny? To , že by snad bylo možné dát někomu zakázku bez výběrového řízení!!! Navíc pod takovým dohledem naštvané opozice!(není to ani technicky možné) Ale to dobře víte.
              3.Nevím o ničem , co by v Rychvaldu udělalo ANO špatně.
              4.Patriot, Kamil, Volič = ?

      • milan.starostka@email.cz 20.3.2015 at 08:43

        Vážený pane! byla to pouze jedna z variant doporučená s ze Stonavy, a nikdo neřek že to tak bude. Schůzka byla pouze prezentací. Nic by se neuskutečnilo bez radních a výběrovky.

  37. Kamil 19.3.2015 at 19:39

    Hlavně by měl mit koule p.Starostka a napsat zde svuj lobbing pro jen jednu jedinou bezpečnostní agenturu, ktera prý při presentaci zaparkovala na reserve, dostala na auto boticku od MP a i tu za ne nezákonného vyresil. Třeba se zeptat na MP Bohumín, jak to bylo s tou botičkou a prominutou pokutou. Nesmrdí to tak trošku? ???

  38. Absolon 19.3.2015 at 21:37

    Dobrý večer
    mnohokrát jsem byl od různých přispivatelů do diskuze zmiňován. V případě, že budete mít na mne jakýkoliv dotaz rád Vám odpovím.

    • Patriot 19.3.2015 at 21:41

      Přeji take dobrý večer, otázka je jediná: PROČ? A neříkejte, že nevíte na co se ptám.

      • Absolon 19.3.2015 at 21:46

        Možná Vám to bude připadat hloupé, ale my jsme kandidovali ve volbách aby jsme něco vybudovali.

        • Patriot 19.3.2015 at 22:14

          To Vám věřím, ale kandinovali jste také s tím, že s p. Kapkovou a p. Sitkem si koalici ani v tom nejhorším snu neumíte představit. Nezlobte se, ale Vaše odpověď je tak strašně polilicky naučená fráze, že to až mrazí. To opravdu myslíte, že si tímto způsobem komunikace získáte nějaké příznivce??? Jsou dvě varianty, které tady byly uvedeny:
          1) Buď jste přišli na něco, s čím se neslučujete a co zavánělo průserem pro celý MÚ?
          2) Je to předem domluvená, politická zákulistní dohoda mezi vaší stranou, Kapkovou a Sitkem? V tomto případě je mně Vás líto.

          • Absolon 19.3.2015 at 22:23

            Přiznám se , že mne nikdo žádné fráze neučil.Bod 2 chci vyloučit a nemusím mít Vaší lítost

          • Jan Vavříček 22.3.2015 at 14:32

            Ještě vám chybí možnost 3: „Ukázalo se, že zbytek koalice není tak manipulovatelný, jak to vypadalo a začal se vrtat ve věcech, ve kterých neměl. Tak bylo třeba zapomenou na osobní antipatie.“
            Ovšem je to jenom pověst 🙂

            • volič 22.3.2015 at 16:41

              To nemá logiku, kdyby se někdo začal vrtat ve starých věcech, tak by to padalo na hlavu dua Kapková + Sitko a to by šlo přeci ČSSD k duhu.

              • Jan Vavříček 22.3.2015 at 19:51

                Jsou přece věci starší než 4 roky ne?
                Ale třeba i ta MP (s kterou Kapková-Sitko nic dělat nebudou – z mnoha důvodů) – ta má vazbu na Bohumín (zde je Víchovo), což nás vrací zase k ČSSD.
                Netvrdím, že je to hlavní důvod – ani bych neřekl že nějaký HLAVNÍ vůbec je – spíš je to směsice několika faktorů … věci se prostě dějí 🙂

                • volič 22.3.2015 at 20:01

                  To, že by se šťouralo ve věcech starších než 4 roky, taky nemá logiku. To už by zase vylezlo za doby, kdy se paní K s panem A neměli rádi.
                  Ale máte pravdu v tom, že tam bude i více faktorů …. Jeden tady není zmiňován, jakási „kvalifikace“ obou pánů sesazených 11.3.2015. Opravdu opustili své superposty ve svých superfirmách a šli dělal za pár švestek práci pro lidi na radnici nebo je volby a to, co se událo po nich, vyrvalo svým způsobem z finančních problémů? A ona i ta „kvalifikace“ přispěla, že někteří prohlédli ….

                  • ykslachr 22.3.2015 at 21:23

                    A jakou kvalifikaci má pán Gulčík a paní Kapková?

                  • Jan Vavříček 23.3.2015 at 01:39

                    Bez ohledu na obsah vašeho komentáře, vás musím sdělit že váš komentář má pořadové číslo 1000 na tomto webu … tramtada dááá
                    Děkuji za ochotu diskutovat.

      • Absolon 19.3.2015 at 22:04

        Možná jste se ptal proč paní starostka? Před čtyřmi léty kandidovala za ČSSD ,v těchto volbách za jiný subjekt. V práci mám skoro 60 zaměstnanců a jediné co mne zajímá jsou jejich pracovní výkony.

        • Patriot 19.3.2015 at 22:20

          Proš jste tedy s tak výkonnou p. Kapkovou nepočílal již od začátku volebního období?

          • Absolon 19.3.2015 at 22:24

            To se musíte zeptat paní starostky

          • Absolon 19.3.2015 at 22:27

            Vážený pane patriote, zkuste se zeptat na něco pragmatického?

            • Theodor Flynský 23.3.2015 at 13:09

              Myslím, že otázka pana Patriota byla dostatečně věcná a není jediný, kterého by zajímala trochu jasnější odpověď. Z Vašich odpovědí, pane Absolone, jsem totiž akorát ještě více zmaten.

              Odpověděl jste zde, že jste šel do voleb, abyste něco vybudoval. (1) Naznačujete tím, že předchozí koalice s ANO by nevedla k patřičným výsledkům a proto bylo nutné vypustit koaliční smlouvu?

              Současně jste zde napsal, že u Vašich zaměstnanců Vás zajímá jejich výkon. (2) Říkáte tím, že jste zahodil své osobní averze vůči p. Kapkové, protože je schopna podávat výkony? V minulém období jste byl v opozici. (3) Není pravda, že jste řadu jejich kroků kritizoval? Příjde mi, že byste tím byl částečně v sebesporu. Ještě podotknu, že Vaše paralela se zaměstanci se zde moc nehodí, jelikož lidé z koalice nejsou Vašimi zaměstnanci, ale partnery. Je možné, že od partnerů očekáváte to samé jako od zaměstnanců, ale možná bych na Vašem místě přehodnotil Váš postoj. Nejsem toho názoru, že je obec či koalice firmou.

              Pan Starostka, zde uveřejnil dokument, i s Vašim podpisem. (4) Chápu správně, že jste tento dokument předložili Vašemu koaličnímu partneru, ANO? Pan Starostka současně tvrdí, že jste se domluvili na kompromisu a od odstoupení jste ustoupili. (5) Je to pravda? (6) Pokud je toto pravda, proč jste tedy stejně odstoupili od koaliční smlouvy a tím defacto podrazili svého koaličního partnera? (7) Pokud to není pravda, proč jste se neohradili proti prohlášení ANO? Kor když koluje tvrzení, že o žádném potenciálním odstoupení před schůzí nevěděli.

              Současně, pokud se nemýlím, jste jakožto strana slibovali, že zveřejníte důvody odstoupení od koaliční smlouvy. (8) Proč jste je dosud nezveřejnili? Na Vašich stránkách jsem žádné prohlášení nenašel a myslím si, že to je krok, který by si minimálně zasloužili Vaši voliči. Máte pravdu, že je řada problému, které je třeba v Rychvaldu řešit a mají vysokou prioritu. Nicméně, když už jste si dal tu práci zde odpovídat, tak zkuste odpovědět pořádně. Zbytečně si tím generujete dodatečné dotazy. Z mé strany aktuálně osm.

              Těším se na odpovědi.

  39. Patriot 19.3.2015 at 22:51

    p. Absolone, bohužel nabývám domění, že jsem se tady na tomto fóru v samém počátku hrozně zmýlil, když jsem uváděl, že revoluci na obci způsobilo zjištění nějaké nekalé činnosti bývalého vedení města. Do této chvíle jsem opravdu čekal, že celou událost vysvětlíte a ubezpečíte občany, že obec je v dobrých rukou krále Miroslava. Dosavadním vaším vyjádřením jsem se ale přesvědčil, že jsme se opět, my občané Rychvaldu, stali obětmi politikaření představitelů některých politických stran. To že se ANO v Rychvaldě stalo politickou obětí mne nepřekvapuje, jelikož nemá žádné zkušenosti, ale ve Vás jsem se hrozně zmýlil. Politik, který se sám přihlásí do diskuze s tím, že odpoví na vše, následně odpovídá jednou větou a to ještě nic neříkající, je politický sebevrah, možná jste se neměl vůbec zapojovat. Už k Vám nemám žádné dotazy a jsem zklamán. Je mi to jasné, PROČ??? Z mocichtivých důvodů, a tyto se strašně špatně vysvětlují. Škoda, že jste do toho zatahali i další lidi, kteří si to vůbec nezaslouží. Je mi z toho smutno, ale to je tak asi fšecko. ASI NEUVIDÍME !!!

    • Absolon 19.3.2015 at 23:15

      Možná ,že máte pravdu o mém zapojení do diskuze. O de mne ale neuslyšíte kydání hnoje na kohokoli, protože to k ničemu není. Mne zajímá co budeme dělat ze 60-70 procent nemovitostí které nemají kanalizaci,zdali budou na ulici Michálkovické a Orlovské chodníky, atd atd atd.

      • Popelnice 19.3.2015 at 23:32

        Orlovská by to potřebovala 🙂 Michalkovická taky. Na té více chodníků a méně buzerantů z MP Bohumín. Můžete mi laskavě vysvětlit, proč například na silnici Bohumínská, která je dosti široká, nová, zrekonstruovaná a hlavně přehledná, kde jsou zvýšené chodníky, mnohdy po obou stranách, je povolená jen padesátka? Co tedy společně se STAN plánujete s neodkanalizovanými částmi města? Další rozšíření kanalizace nebo čističku na náklady města do každého domu? Nebo socialistické nařízení čističku do každého domu, ale na náklady každého majitele, jinak miliónová pokuta, vymáhaná MP Bohumín?

        • Absolon 20.3.2015 at 10:42

          Dovolil bych si tuto otázku na dvě:
          1. nejsem schopen odpovědět proč je tam je padesátka.Tato silnice je krajská a jsem rád, že se opravila.Tato akce se začala připravovat někdy kolem roku 2002, do té doby všichni o tom jen mluvili. Tuto akci se už v přípravě podařilo sloučit s výstavbou kanalizace na této ulici a hlavně sehnaly se na ní peníze.
          Ještě k té povolené rychlosti , někdy v minulosti,ještě na úřadě, jsem položil dopravní policii otázku proč od Peny směrem k zámku v těch zatáčkách je povolena 70 km/h nikdo mi neodpověděl.

          2.Kanalizace – Rychvald, toto je dlouhé vysvětlování a je to velký problém Rychvaldu. Takže pouze velice krátce.
          Rychvald je tvořen tzv. rozptýlenou neboli slezskou zástavbou. Odkanalizované je pouze centrum s bohumínskou a to výstavbou nové ČOV. Dále pak část oblasti Václav kde je nutné vybudovat novou ČOV, protože na stará nevyhovuje zákonu o vodách.
          Byly připraveny připraveny dvě projektové dokumentace a to na oblast Podlesí a Václav tak aby mohlo být zahájeno správní řízení.
          Tyto investice však sebou nesou neuvěřitelné náklady a některé dotace jsou přepočítávány na jednoho ekvivalentního obyvatele.
          Já jsem pro ,aby byly odkanalizovány oblasti s více soustřednou zástavbou tak jak jsem pro ,aby byla specifikována páteřní síť místních komunikací a byly vybudovány např. výhybny aby se dalo projet.
          Určitě jsem Vás odpovědí neuspokojil ,ale tato oblast je tak složitá ,že nelze na ní odpovědět pouze v komentáři.

      • Franta 20.3.2015 at 07:09

        a to vás zajímá v Libhošti nebo v Rychvaldě ?

        • Absolon 20.3.2015 at 10:58

          Milý Franto, už jsem to jednou vysvětloval, ale ještě jednou.Pracuji ve Frenštátě pod Radhoštěm v domově seniorů ta práce mne baví už proto,že pomáháme těm co to potřebují.
          Vzdálenost do Rychvaldu je 55 km, a přestože mne neplatí špatně, musel jsem jak kvůli nákladům tak času zvolit nějaké ubytování.
          V Rychvaldě máme družstevní byt 3 plus 1. Pokud mi nevěříte tak Vás zvu.

          • Franta 20.3.2015 at 18:40

            A jak často jste v Rychvaldě ?

  40. Patriot 19.3.2015 at 23:28

    Děkuji tímto p. Absolonovi, který, ikdyž skoro nic neřekl, pravděpodobně objasnil všechny spekulace. Pokud jsem se tady někoho dotknul, tímto se mu omlouvám a všem dobrým rodákům a patriotům našeho města přeji do dalších dnů vše dobré. Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.

    • Popelnice 19.3.2015 at 23:43

      Osobně upřednostňuji to prvé, tím ale samozřejmě nechci nikomu upírat požitek z účasti. Jinak přeji všem spoluobčanům, a tím samozřejmě i sobě, ať je naše město i nadále skvělým místem pro život a ať se z našeho města nestane socialistický koncentrák plný nesmyslných zákazů, příkazů a nařízení dusících občany.

  41. milan.starostka 20.3.2015 at 14:09

    Prohlášení

    Zastupitelé zvolení za ČSSD v Rychvaldě pociťují v posledním období, že jsou v koalici odstaveni na druhou kolej, ať už s otálením při výměně jednatele služby města Rychvald, tak i s eventuální výměnou radního pana Davida Kubase za Bc. Jiřího Absolona. Pocítili jsme i ztrátu podpory koaličního partnera ANO 2011, kterému očividně vyhovuje odstavení pana Absolona, aby svým jménem a dlouholetými zkušenostmi nepomáhal městu Rychvald a nezastiňoval jejich kandidáta na postu starosty pana Milana Starostku.
    Podobně negativně vnímáme i sebezviditelňování starosty a místostarosty ve zpravodaji.
    Proto se zastupitelé ČSSD Rychvald rozhodli, vypovědět Koaliční smlouvu ze dne 3.11.2014 a zahájit jednání o novém složení vedení města.
    Za výbor ČSSD Rychvald dne 9.3.2015

    Bc. Jiří Absolón podpis

    David Kubas podpis

    Tomáš Gulčík podpis

    Šárka Gulčíková nepodepsala

    Toto je doslovný přepis, nám dodaného prohlášeni k datu 10.3.2015.
    Originál tohoto Prohlášení je odkazu, https://www.facebook.com/ano2011rychvald/timeline

    Já jen dodám.
    Půl hodiny po sečtení volebních hlasů 11.10.2014, jsme navštívili po tel. domluvě p. Kubase, p.Absolona a p. Gulčika, kde řekli, že nestojí o posty ve vedení, pouze v radě, hlavně když odstraníme Kapkovou.
    V koaliční smlouvě bylo mimo jiné, že p. Absolón v radě nebude a p. Kubas převezme služby.
    Převzetí služeb jsme nebránili ,vzhledem k neutěšeným výsledkům za r. 2014 a bylo naplánováno na březen. To, že p. Absolón do rady půjde, jsme se rovněž dohodli. Kde jsou tedy ty důvody?
    10.3.nám p. Kubas řekl, že toto prohlášení nepoužijí a že jedeme dál. 11.3. nás sejmuli. Byli už dávno dopředu domluveni.
    Toto je skutečnost a o tom si občane udělej závěr sám!

    Je to mé poslední vyjádření na tomto fóru, dál budu hovořit s občany z očí do očí, na dalším zastupitelstvu, event. v nezávislých médiích. Přijďte a podiskutujme.

    O tom si občane udělej závěr sám!

    Starostka Milan

    • Kamil 20.3.2015 at 20:09

      Ty kjery to je? Znož gól? Ja, už go znum, to je ten ubrečeny, ten EXstarostka 😀

      • ykslachr 20.3.2015 at 20:28

        Davide , nebuď trapný!!

        • Kamil 20.3.2015 at 20:37

          Zřejme tu má přebráno někdo jiný 😀

        • zabka 20.3.2015 at 22:30

          Tak kdo je teda ten Kamil? Kamarádka Kapkove nebo David? Vidím, že každý den máte nějakou jinou verzi,asi vás to trápí…

          • taťka 64 22.3.2015 at 09:35

            To je jedno kdo je Kamil,žena či muž,každopádně je to škodolibá ,,věc“ s nálepkou Kapkovec.

      • milan.starostka 23.3.2015 at 09:52

        Jste fakt trapnej pane!

    • Kamil 20.3.2015 at 21:11

      Jednu koaliční smlouvu jsme už viděli, ted by bylo asi hooodne zajimave vidět tu novou, mezi STAN a ČSSD, co vy na to? 😀

  42. lid 21.3.2015 at 10:06

    Myslím, že s prohlášení , které nezná ani členská základna ČSSD, je jasné o co šlo. Uražená ješitnost člověka ,který tu ani nebydlí a má s toho nádherný pocit, že tu vládne. Moc by mně zajímalo kolik by získal hlasů, potažmo jeho nová báječná koalice, kdyby byly nové volby.

    • vrabec 21.3.2015 at 11:15

      Hodne Rychvaldanum je jasne o co slo,ukazat nam vsem,ze ma tu moc posvetit vladu jedne rodiny a on bude ten,ktery bude tahat za provazky

  43. vrabec 22.3.2015 at 11:04

    sam jsem zvedavy ktery z jeji familije nas bude vitat na tych oslavach co se robi pro duchodce

Napsat komentář: Kamil Zrušit odpověď na komentář

Jméno *
E-mail *
Webová stránka